donderdag 3 februari 2011

Mededeling: recepten

Even een korte mededeling tussendoor: sinds kort heb ik een nieuw tabblad Recepten, omdat ik heel veel vragen krijg over het recept voor suikerkoekjes en voor royal icing dat ik gebruik. Als je je steeds maar afvraagt wat ik bedoel met 'medium dikke icing' of 'stevige icing', kijk dan vooral daar! Vandaag heb ik een uitgebreid recept voor de suikerkoekjes toegevoegd. Van de week vul ik die aan met wat tips voor het uitsteken van de koekjes. Mocht je nog verzoeken hebben of als er iets onduidelijk is, laat dan alsjeblieft een berichtje achter!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een geweldige blog gemaakt. Super uitleg hoop daardoor ook eens van die mooie koekies te kunnen gaan maken.

    Hoe heb je trouwens de tabbladen gemaakt bovenaan je blog kan namelijk zelf maar 1 tabblad neerzetten

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te horen, dankjewel! Gewoon een keertje proberen! Zo'n tabblad heet bij Blogspot een 'pagina'. Je kan die toevoegen door naar 'Berichten verzenden' te gaan. Dan zie je bovenaan drie opties, waaronder 'Pagina's bewerken'. Als je daar op klikt kun je een nieuwe pagina maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie. Ik ga de mee aan de slag. Aankomende 2 weken heb ik vakantie en dan ga ik ook eens proberen een van je koekjes te maken ik zal het resultaat laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...