maandag 28 maart 2011

Karen's cookies

Even een kort berichtje tussendoor over Karen's Cookies. Ik ben altijd op zoek naar originele koekjesuitstekers en kwam in mijn zoektocht onder andere bij Karen's Cookies uit. Na weken wish lists samenstellen en weer schrappen heb ik anderhalve week geleden van het overgebleven verjaardagsgeld uiteindelijk een bestelling gedaan voor een stuk of twintig uitstekers. En vandaag werden ze bezorgd! En niet zomaar. Toen ik de doos opendeed, zag ik dit:
Feestelijk papier met een zakje spikkels! Het is jammer dat ik geen foto heb van wat er onder zat, want ik kan het niet anders omschrijven dan dat de doos gevuld was met cadeautjes! Alle uitstekers waren per drie nogmaals netjes ingepakt in geel papier. Zo leuk! Het eindresultaat:
Nu ben ik nog even bezig met een ander projectje, maar ik kan niet wachten om met deze uitstekers aan de slag te gaan!

2 opmerkingen:

  1. Hoeveel zijn de verzendkosten?

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hangt er vanaf hoeveel je bestelt. Je kan het in elk geval zien voordat je de bestelling bevestigt. Dit is al zo lang geleden dat ik het niet meer precies weet, er staat me wel bij dat het me meeviel!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...