dinsdag 30 augustus 2011

Pinkabella Cupcakes


Momenteel ben ik in Seattle, waar ik het geluk had een vestiging van Pinkabella Cupcakes tegen te komen. Ik vond het zo schattig, dat ik het jullie niet wilde onthouden! Het ziet er van buiten al uitnodigend uit.
Je loopt meteen tegen een selectie perfect geicete cupcakes aan.
Hoe kun je hier nou uit kiezen? Ik ben uiteindelijk gegaan voor 'Triple Chocolate'. Die kun je binnen aan een van de lieflijke tafeltjes opeten.
Of je neemt hem zoals ik 'to go' mee!
In volle glorie:
Het belangrijkste natuurlijk: hoe is de smaak? In één woord: goddelijk. Misschien wel de beste cupcake die ik ooit gehad heb. Vooral het cakeje zelf was fantastisch, met kleine stukjes chocolade erin. De winkelbeleving was ook erg geslaagd. Ze verkopen allemaal leuke cupcakespulletjes (kon ik die cupcake tea-for-one maar meenemen!) en zelfs losse 'frosting shots' voor de ware liefhebber. Ook ben ik erg jaloers op de lichtroze KitchenAid mixer van de eigenaresse. Ik begin nu alvast met sparen voor mijn eigen exemplaar! Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n cupcakewinkel in Nederland ben tegengekomen, maar ik ben er ook nooit naar op zoek gegaan. Hebben jullie tips?

8 opmerkingen:

  1. J aik zou ook moeite hebben om te kiezen.Ze lijken allemal lekker;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige winkel :)
    Die roze Kitchenaid verkopen ze iig bij het Kookhuis aan de Maas in Maastricht en Dok in Den Haag. Ik ben ook een fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wow...wat een heerlijke winkel..!! en wat heb je een leuke blog..! ga vandaag gelijk met mijn zoontje aan de slag om koekjes beslag te maken!! ff een vraagje..eiwitpoeder!? waar haal jij dat..?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip! En Sandra, leuk dat je zo enthousiast bent! Ik bestel eiwitpoeder online bij deleukstetaartenshop.nl, ben het nog niet in een winkel tegengekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja, dat dacht ik al....! ik bestel daar altijd mijn taart spullen, maar had gehoopt dat er ergens in een winkel wel eiwit poeder verkrijgbaar zou zijn..helaas..!! maar heb al wat koekjes gebakken, en ga maar icing proberen te maken met vers eiwit..wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, met vers eiwit kan het ook prima hoor! Ik durf het dan niet zo goed aan anderen te geven, vanwege de (kleine) risico's die ongepasteuriseerd eiwit met zich mee draagt. Maar gewoon voor mezelf deed ik het ook wel eens zo voordat ik de enorme zak eiwitpoeder had die ik nu heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is in Groningen ook een soortgelijk winkeltje. Kan zo even niet op de naam komen. Wel heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Als ik ooit in de buurt ben, zal ik op zoek gaan!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...